Termene și condiții ZepterClub Partners
ZEPTER BizzClub Partners este o platformă hibrid a societății ZEPTER INTERNATIONAL, administrată de Zepter Internațional România Import Export S.R.L. (denumită în continuare „ZEPTER”), o societate constituită în conformitate cu legile din România (cod unic de înregistrare RO4057107), și având sediul social situat în București, bulevardul Unirii, nr. 70, bl. J4-J5, sector 3.
Zepter BizzClub este un program de loialitate („Programul”) care are ca obiectiv răsplătirea fidelității clienților ZEPTER, persoane fizice cu vârsta de peste 18 ani, având domiciliul/reședința în România, și persoane juridice, care, în calitate de parteneri, pot achiziționa și prezenta produsele ZEPTER, precum și pot recomanda alte persoane în BizzClub.
Participarea în acest program implică acceptarea și însușirea de către parteneri a prezentelor Termeni și condiții prevăzute în prezentul document.
Calitatea de membru BizzClub este gratuită, facultativă și oferă beneficii valabile la nivel mondial.
1. DEVINO Membru ZEPTER BizzClub
Programul de loialitate este organizat și se desfășoară în magazinul online ZEPTER, în toate locațiile ZEPTER din întreaga lume și la partenerii ZEPTER. Membrii BizzClub trebuie să aibă un cont de client valid și să fie de acord cu Termenii și condițiile acestui program.
Pentru ca un client ZEPTER să intre în Program, trebuie să fie urmați următorii pași:
A. Fiecare client are dreptul la un cont înregistrat unic:
- Înregistrați-vă online pe
- https://www.zepter.ro/
- Descărcați aplicația mobilă ZEPTER și înregistrați-vă
- Finalizați înregistrarea offline în orice magazin marca ZEPTER, la orice birou teritorial ZEPTER sau prin alți parteneri BizzClub.
Calitatea de membru BizzClub este personală și netransferabilă.
2. BENEFICIILE ZEPTER BizzClub
a. Achiziționează cu până la 40% REDUCERE
Membrii Zepter BizzClub pot achiziționa produse Zepter cu nivel privilegiu (NP) / nivel discount prevăzut la momentul dat în funcție de statutul partenerului. Discountul de partener este valabil pentru achizițiile online pe https://www.zepter.ro/, offline în toate locațiile ZEPTER din întreaga lume și prin partenerii Zepter.
b. Recomandă Parteneri și câștigă Bonus de până la 10%
Dacă sunteți membru Zepter BizzClub, puteți trimite invitații de înscriere pe site și în Program, către prieteni persoane fizice cu vârsta de peste 18 ani și care să nu fie clienți ZEPTER.
Prietenii care au primit invitații trebuie să își facă un cont de client folosind link-ul primit, să fie de acord cu Termenele și condițiile în vigoare la acel moment și să plaseze o comandă din contul creat.
Fiecare produs ZEPTER are o valoare netă comisionabilă, astfel încât pentru prima comandă achitată de către un prieten invitat de un membru BizzClub, partenerul recomandator primește o primă de recomandare de până la 10% care se calculează în funcție de valoarea netă comisionabilă.
Această primă de recomandare se va acorda ca un bonus, putând fi folosit la o achiziție viitoare a partenerului recomandator.
Acordarea primei de recomandare se efectuează doar în cazul în care partenerul recomandat nu se retrage din contract, după:
- achitarea integrală a produselor comandate,
- livrarea bunurilor,
- expirarea termenului de retragere din contract conform art. 9 din OUG nr. 34/2014.
Solicitarea produselor se va face printr-o cerere scrisă și trimisă departamentului Relații cu Publicul. O plată minimă, în conformitate cu legislația națională, poate fi necesară.
Din primele de recomandare vor fi deduse impozitele, contribuțiile și/sau alte costuri, conform legislației aplicabile. ZEPTER poate solicita partenerilor documente în vederea acordarii primelor de recomandare.
O primă de recomandare acumulată într-un cont de membru Zepter BizzClub nu poate fi transferată în
contul unui alt membru.
Prima de recomandare va avea o valabilitate de 3 (trei) ani de la data la care a fost acordată membrului BizzClub.
c. Bucurați-vă de lumea altor beneficii
Membrii Zepter BizzClub beneficiază, de asemenea, de oferte privilegiate la toate celelalte servicii oferite de ZEPTER: servicii medicale, cazare la hotel și participare la evenimente culturale. Ei vor primi, de asemenea, invitații la seminare, congrese medicale și științifice, prezentări de produse și evenimente de lansare de noi produse, precum și cele mai recente informații și sfaturi cu privire la utilizarea produselor Zepter. Totodată, membrii Zepter BizzClub vor primi și informații cu privire la posturile vacante disponibile în cadrul ZEPTER.
3. MEDIUL ONLINE
Partenerii Zepter BizzClub pot promova produsele ZEPTER fără nicio restricție și în orice moment.
4. COMUNICARE
Prin înregistrarea în programul Zepter BizzClub, un membru este automat înscris pentru a primi și, prin urmare, își dă acordul să primească de la ZEPTER, oferte pentru parteneri, informații despre produse, sondaje de feedback și de satisfacție, precum și alte comunicări referitoare la Zepter BizzClub.
Un membru se poate dezabona de la primirea acestor comunicări în orice moment. În acest caz, membrul respectiv nu va mai primi e-mailuri cu privire la statutul său în cadrul clubului, bonusurile sau beneficiile disponibile.
5. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În contextul organizării prezentului program de loialitate, ZEPTER prelucrează anumite date cu caracter personal pentru a asigura înscrierea și participarea membrilor în acest program. Activitățile de prelucrare de date cu caracter personal sunt efectuate de către ZEPTER în baza interesului său legitim în desfășurarea obiectului de activitate, în conformitate cu normele legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără a se limita, la prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.
Astfel, în scopul organizării și desfășurării acestui program de loialitate, următoarele date cu caracter personal vor fi procesate de ZEPTER: nume și prenume, adresa completă, telefon, e-mail, data nașterii. De asemenea pot fi procesate și date care sunt generate pe baza acestora precum codul de identificare client, date de tranzacționare, date cu caracter personal privitoare la momentul în care se utilizeaza site-ul ZEPTER.
Furnizarea datelor de către dumneavoastră este voluntară. Refuzul furnizării acestora poate atrage însă
imposibilitatea participării în programul BizzClub. Detalii referitoare la Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal ZEPTER veți regăsi online la https://www.zepter.ro/rules/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal.
Datele cu caracter personal colectate de la membrii BizzClub vor fi utilizate și dezvăluite de noi terților în conformitate cu Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal ZEPTER. Membrul este de acord că astfel de date pot fi prelucrate de terți în numele ZEPTER și pot fi dezvăluite membrilor Grupului ZEPTER.
Datele cu caracter personal ale membrilor BizzClub vor fi stocate pe durata desfășurării programului, precum și ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ale ZEPTER, inclusiv obligațiile de arhivare. După împlinirea duratelor de arhivare, ZEPTER poate anonimiza datele, lipsindu-le astfel de caracterul personal, pentru a efectua în continuare diverse statistici privind consumatorii. În măsura în care nu se vor efectua statistici, ZEPTER va dispune ștergerea datelor cu caracter personal ale membrilor Zepter BizzClub.
În ceea ce privește datele prelucrate pentru scopuri de marketing direct, acestea vor fi prelucrate până la exercitarea dreptului de opoziție din partea membrilor Zepter BizzClub, cu privire la această prelucrare.
În contextul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți toate drepturile prevăzute de Regulamentul European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
- dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către ZEPTER;
- dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea ZEPTER cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare;
- dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține rectificarea de către ZEPTER. a datelor inexacte, precum și completarea datelor incomplete;
- dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege - este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, ZEPTER să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;
- dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
- dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal furnizate în mod direct într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format
- ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către ZEPTER către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
- dreptul la opoziție - în ceea ce privește activitățile de prelucrare efectuate pentru scopuri de marketing direct, inclusiv activitățile de profilare, dreptul de opoziție se poate exercita în orice moment, pe site-ul www.zepter.ro, sau la info@zepter.ro.
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate și
- dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care consideră necesar.
Vă informăm, totodată, că evaluăm și îmbunătățim în mod constant măsurile de securitate implementate în vederea asigurării unei prelucrări a datelor cu caracter personal în condiții de maximă siguranță și securitate.
6. ÎNCETAREA ȘI MODIFICAREA PROGRAMULUI DE LOIALITATE
Partenerul are dreptul de a solicita oricând încetarea contului de membru Zepter BizzClub. Odată cu închiderea contului, membrul pierde toate beneficiile și bonusurile asociate contului său, precum și statutul de partener Zepter BizzClub.
ZEPTER are dreptul de a modifica Programul de loialitate și/sau aceste Termene și condiții, în orice moment, în cazul modificării legislației în vigoare, modificării serviciilor furnizate de ZEPTER sau prin introducerea unor noi servicii. Orice astfel de modificare sau orice modificare ce afectează calitatea de membru într-un mod negativ va intra în vigoare după 14 zile calendaristice de la data la care ați fost informat(ă) despre o astfel de modificare online, în Contul Zepter BizzClub. Dacă nu acceptați modificările, aveți dreptul să vă anulați calitatea de membru Zepter BizzClub.
ZEPTER își rezervă dreptul de a efectua modificări Programului de loialitate și/sau acestor Termene și condiții, în orice moment, fără nicio notificare prealabilă, în cazul în care aceste modificări nu afectează calitatea dumneavoastră de membru într-un mod negativ.
Orice astfel de modificări vor fi reflectate în Termenele și condițiile disponibile pe site-ul https://www.zepter.ro/, motiv pentru care vă rugăm să vă asigurați că rămâneți la curent cu versiunea acestora.
Orice abuz dovedit al programului de loialitate Zepter BizzClub, fraudă dovedită sau presupusă în mod rezonabil, precum și nerespectarea Termenelor și condițiilor Zepter BizzClub, lipsa activității (i.e. 12 luni de la ultima logare în Contul Zepter BizzClub), orice declarație falsă sau orice comportament care aduce prejudicii intereselor ZEPTER vă poate expune revocării contului de membru. In cazul în care calitatea de
membru a fost revocată, toate beneficiile de membru Zepter BizzClub se pierd la acel moment.
ZEPTER nu își asumă răspunderea pentru nicio pierdere sau daună care decurge din suspendarea, modificarea sau rezilierea programului de loialitate Zepter BizzClub sau care are orice fel de legătură cu programul de de loialitate, cu excepția răspunderii care nu poate fi exclusă conform prevederilor legale.
7. ALTE PREVEDERI
În timpul ofertelor promoționale, Zepter poate, la propria discreție, să ofere alte produse din sortimentul său ca înlocuitori pe perioada valabilității ofertei.
8. RESPONSABILITĂȚI
Societatea ZEPTER nu va putea fi ținută responsabilă pentru nicio consecință sau daună directă sau indirectă în legătură cu programul de loialitate Zepter BizzClub. Cu toate acestea, ZEPTER va depune toate eforturile pentru a se asigura că, în eventualitatea întreruperii Programului ZEPTER BizzClub, partenerul va putea primi bonusul acumulat.
Este responsabilitatea fiecărui membru Zepter BizzClub să mențină actualizate datele cu caracter personal furnizate pentru a beneficia de acest program de loialitate.
În cazul în care organizarea programului de loialitate este împiedicat de evenimente de forță majoră, ZEPTER îți rezervă dreptul de a decide, după caz, încheierea sau prelungirea programului Zepter BizzClub.
9. LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA
Eventualele litigii apărute între ZEPTER și membrii Zepter BizzClub se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești din București competente.
10. CONTACTAȚI-NE
Pentru mai multe detalii privind prezentele Termene și condiții sau privind modul de exercitare a drepturilor mai sus menționate, ne puteți contacta la următoarea adresă de email: info@zepter.ro adresa: Bulevardul Unirii, nr. 70, bl. J4-J5, sector 3, la numărul de telefon: 0219938.